.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
افتتاح بزرگترین پروژه شهری در تاریخ ساری

سید علی حجازی شهردار مرکز مازندران در کمیته برگزاری مراسم افتتاح پل بزرگ میدان ولی عصر (عج ا...)، گفت: پروژه بزرگ پل روگذر میدان ولی عصر (عج ا...) با اعتبار 92 میلیارد و 500 میلیون ریال در دهه ی مبارک فجر امسال افتتاح خواهد شد.
وی افزود: جهت اجرای پروژه فوق حدود 75 میلیارد ریال اعتبار به منظور تملک اراضی و محدثات اطراف پروژه علاوه بر اعتبار ذکر گردیده از طرف شهرداری هزینه شده است.
مهندس حجازی در ادامه از حضور یکی از مقامات ارشد کشوری در این مراسم خبر داد و اظهار داشت: از برنامه های مهم این افتتاحیه می توان به حضور اقشار مختلفی از شهروندان محترم اعم از دانشگاهیان، اصناف، فرهنگیان، کارگران و غیره جهت حضور در مراسم افتتاحیه به عنوان میزبانان اصلی اشاره نمود.
وی ضمن تشکر و قدردانی از صبر و شکیبایی شهروندان فهیم ساروی بالاخص اهالی محترم اطراف این میدان در هنگام احداث این پروژه، افزود: امیدواریم با افتتاح این پل روگذر که به منظور عبور ترافیک ترانزیت شمال کشور طراحی و احداث گردیده بخش قابل توجهی از گره ترافیکی منطقه رفع گردد.
شهردار ساری اتمام این پل در زمان بندی پیش بینی شده را از مهمترین شاخصه های این پروژه دانست و گفت: ایجاد و طراحی فضای سبز، ایستگاه های تاکسی و پارک سوار در اضلاع شرقی و غربی پل و اجرای برج نوری به ارتفاع 35 متر از دیگر اقداماتی است که در کنار این پروژه پیش بینی شده و اجرایی می گردد.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.106 seconds.